Saturday, October 26, 2013

Kau ni kenape

hi untuk diri sendiri. Lama giler tak buka blog ni. blog ni memang ler tempat luah masalah. jadi tak kisah lah kan nak tulis ape. Hari ni, aku ada test biology and benda tu macam grrrrr!. okay... paham-paham je lah kan. Benda yang masuk dalam test tu tricky giler. Macam kalau kau beli nasi goreng cina kat kedai tapi orang tu bagi nasi goreng belacan. Pedasss dan buat kau moody kan. Hape-hape je lah analogy aku ni. Tapi kan... test tu memang buat aku nak marah semua orang. Tapi salah aku jugak kan. Kenape lah aku ni tak buat bacaan yang out of the box sikit. Ni lah padahnya bile baca nota je. Uikss... last-last aku jugak yang salah.

Memang annoy kan.. tapi ni lah LIFE OF TYPICAL STUDENT. Ada je benda. Eh apa aku merepek lagi ni? Satu lagi, aku ni pemalas giler nak upload gambar yang berkaitan, so memang eyesore sangat. Last nye aku jugak yang hadap benda ni. K lah, bye!

No comments:

Post a Comment