Wednesday, October 26, 2011

longkang oh longkang

debumm!!!
longkang!
HAHAHAHA!!!!


yup!.. aku jatuh dalam longkang hari ni...
malu kot... nasib baik tak de orang yg tengok...
jatuh saham aku  10 saat... hehehe


pagi tadi aku ada kelas dekat jabatn geologi...
berangan punyer pasal...
longkang le jawab nye...
habis luka...
masa aku jatuh si wani tu kat depan aku.
dia pun tak sedar yang aku jatuh dalam longkang kat tangga tu.
dengan kaki aku yang masih berada dalam longkang...


aku: wani~[suara berbisik]...
wani: eh... macam mana bley jatuh ni? 
          lebih kurang cam tu la ayat wani...
aku: wani... ada orang tak kat belakang?
         aku malu nak bangun...
wani: tak de pun...
aku: sure ni?
wani: ye....
aku: ok... sekarang baru bley aku bangun... hehehe...


aduh!!! berdarah kot! tapi tak kan la nak ponteng class sebab ni.
tahan je la kan... walaupun terasa pedih...
kena masuk class jugak r...
lepas lap luka dengan tissue... aku jalan macam tak de apa-apa.
hihihi... air muka kena jaga beb...
nasib baik kain baju kurung yang aku pakai tak koyak...
kalau tak... malu r wei!
hihihi...


so, pengajarannya... korang jangan ler berangan masa 
tengah jalan... kalau tak maybe kena langgar ke ape...
masyaAllah... nasib baik aku jatuh longkang je...


p/s: jangan! jangan! jangan! jangan! jangan! jangan! berangan masa tengah jalan k!

No comments:

Post a Comment