Monday, February 21, 2011

skipping class

hari ni... untuk pertama kalinya aku xmasuk class!!!!! (T_T)
maksud aku class Bio cell!
bukan aku nak ponteng, tapi  xlarat lorhh...
dah la kolej aku ni kat luar kampus! tension betul!
nak masuk kampus pun kena naik bukit then turun bukit.... huishhh!!


alasan aku skip class:


 PENAT

 memang betul hari isnin & rabu adalah hari yag paling memenatkan bagi aku!...
tu la... jadual sangat padat sbb xnak  ambik class hari jumaat punya pasal!
aku dah serik ada class hari jumaat! tapi kalau sem depan terpaksa ambik... memang kena ambik lah jugak!!!
  




SAKIT 







ermmm...paham2 jew lah...kau xmerasa mana lah kau tau!
















MENGANTUK(ni yg paling penting + aku sukerrr)



aku janji, hari rabu ni aku pergi lerr... huhuhu
hari ni memang adalah hari mengantuk sedunia!
rasa bad mood jew sepanjang hari~~~~
sorry kalau muka aku muncung + serious sgt hari ni...
memang xdew mo0d langsung!
so, jom....zzzzzzz

2 comments:

  1. kaki tido tegar nie..seme jangkit dgn wawa

    ReplyDelete
  2. maber: muaxx.... tdor itu satu ibadah... kita tengah wat ibadah sakunk ni...

    ReplyDelete